مـنـتـدى دمـٌٍــــٌٍوٌوٌوٌعٍٍ الــٌٍشــٌٍمــٌٍوٌوٌوٌع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـنـتـدى دمـٌٍــــٌٍوٌوٌوٌعٍٍ الــٌٍشــٌٍمــٌٍوٌوٌوٌع

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامده يارب تعجبكم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
my love only
مشرف
مشرف

المساهمات : 39

نكت جامده  يارب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده يارب تعجبكم   نكت جامده  يارب تعجبكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 04, 2007 3:40 am

واحدة بخيلة بعتت ابنها يشترى تلاتة ارغفة لما جه قالتله رجع رغيف ابوك مات

مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

لية الديك عندة زكام ؟علشان متجوز فرخة مجمدة

بتقول الزوجة لزوجها : مبروك هنبقي ثلاثة فى البيت ... الزوج بسعادة : حاجة جاية فى السكة؟؟؟ قالت له : لأ ماما هتعيش معانا

مرة واحد نزل بسين طلع بصاد --- مرة واحد راح عزة رجع سلوى

معلم لغة عربية قال : وقفت السيارة فى المكان الممنوع ...ثم سأل أحد التلاميذ أن يعرب كلمة السيارة فقال التلميذ: فاعل مرفوع بالونش

مرة 3 أطفال راحوا محل لعب واحد بيقول للراجل: عمو عمو عايز بلونة. الراجل جاب السلم وطلع جاب له بلونة ونزل فسأل التاني: وانت عايز ايه؟ .قال له بلونة .. قال له ماقلتش ليه وانا فوق!! المهم طلع جابهاله وهو فوق سأل الولد التالت: وانت كمان عايز بلونة؟؟؟ قال له لأ... فنزل الراجل وقال له : امال عايز ايه؟. قاله عايز بلونتين

ارجو انى النكت تكون عجبتكم
وازاحه عنكم همكم لو كنتم زعلنين

--------------------------------------------------------------------------------
الا يا دنيتى شوفى جزى طيبى ومعروفى زرعت الورد بكفوفى وبكفوفى جنيت اشواكى
عمر الحفناوى
مشرف
مشرف

المساهمات : 24

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده يارب تعجبكم   نكت جامده  يارب تعجبكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 04, 2007 3:43 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه...

لا جامده يا شرشر وبجد نكت ملهاش حل تسلم ايدك .
my love only
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده يارب تعجبكم   نكت جامده  يارب تعجبكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 04, 2007 3:53 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ياريت تكون عاجبك فعلا يا عمر وسعيد انى قدر اضحكك الله يسلمك ودمت بكل حب واحترام اخوك في الله

اشـــــــــــــــــــــ مزيكاـــــــــــــــرف
مايا خطي
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده يارب تعجبكم   نكت جامده  يارب تعجبكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 04, 2007 5:49 am

لا حلوين بجد بس عاوزه اشوف حاجاه تانى من دول
مكسل اكتب اسمى
مشرف
مشرف

المساهمات : 83

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده يارب تعجبكم   نكت جامده  يارب تعجبكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 04, 2007 1:51 pm

لا يا مان جامدين اوووى

بس النتكتة الاخيرة دى سمعتها قبل كدة

اخوك مكسل اكتب اسمى
my love only
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده يارب تعجبكم   نكت جامده  يارب تعجبكم Icon_minitimeالخميس أكتوبر 04, 2007 6:28 pm

يارب اكون عرفت اضحك حد اذا كان حد كان زعلان اشكركم علي المرور
كتكوت
مشرف
مشرف

المساهمات : 34

مُساهمةموضوع: رد: نكت جامده يارب تعجبكم   نكت جامده  يارب تعجبكم Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 05, 2007 4:52 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوة اووووى انت شيلت المراره مش الااحزان بس
تسلم يا مزيكا
كوتا

نكت جامده يارب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-